دوشنبه پرکار و خبری در پردیس کرج دوشنبه پرکار و خبری در پردیس کرج

 | تاریخ ارسال: 1397/3/29 | 
دوشنبه  پرکار و خبری در پردیس کرج
دوشنبه ای با بازدیدها و جلسات فراوان برای سرپرست دانشگاه:
دوشنبه 28 خرداد 97 روزی پرکار برای سرپرست دانشگاه بود، با جلسات و بازدیدهای فراوان و دید و بازدیدهای حوزه های مختلف مدیران استانی، اساتید، همکاران  و دانشجویان.
 در ابتدای صبح کمیته انتظامی اعضای هیات علمی با حضور اعضاء محترم تشکیل و موارد از پیش آماده شده در جلسه مورد بحث و بررسی  قرار گرفت.
سپس با حضور در دومین جلسه کمسیون دانشجویی شورای تامین استان البرز با حضور مدیران استانی که این بار به میزبانی دانشگاه خوارزمی برگزار شد شرکت کردند و تاکید بر حفظ ارزشها و استفاده از روش های تربیتی از نکات مهم تاکید شده در این جلسه می توان یاد کرد.(اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد)
 
آنگاه دکتر نوه ابراهیم به صورت سرزده در جلسه کارگروه برگزاری کنفرانس بین المللی جنبه های نوین زیست شناسی کاربردی در دانشکده زیست شرکت کردند و ضمن اعلام هرگونه حمایت از برگزاری این کنفرانس در خصوص اهمیت آن و جایگاه و نقش آن در زندگی بشریت تاکید فرمودند.

ایشان سپس برای بازدید به دانشکده فیزیک رفته و از نزدیک ضمن مصاحبت با مسئولین دانشگاه و دانشجویان مقاطع مختلف از نزدیک فضای آموزشی و کلیه آزمایشگاه های دانشکده را دیدن کردند.
اما حضور سرزده سرپرست دانشگاه در جمع دانشجویان حاضردر سلف غذاخوری دانشگاه و صرف نهار در کنار آنها و شنیدن صحبت های دانشجویان قسمت دیگر بازدید روز دوشنبه ایشان بوده.  







CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7423 بار   |   دفعات چاپ: 767 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر