معرفی نفرات برتر مسابقات دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان‌نامه در البرز

 | تاریخ ارسال: 1400/12/5 | 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، احمدرضا فیروزی با اشاره به برگزاری آنلاین این دوره از مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای از پایان نامه به دلیل شیوع کرونا، گفت: این مسابقات از سال ۲۰۰۸ توسط دانشگاه کوئینزلند استرالیا شروع شد و در سال‌های بعد در دانشگاه‌های مبدا جهانی گسترش یافت. در ایران، سال ۹۵ سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی این مسابقات را بومی سازی کرد که تاکنون در پنج دوره شاهد برگزاری آن بوده‌ایم.

وی افزود: در مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه، هدف این است که از کمترین زمان برای ارائه و استفاده بهینه از کار علمی‌ در جهت تجاری‌سازی ایده استفاده کرد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی این موضوع ارتباط موثر بین صاحب ایده و پایان نامه با سرمایه گذاران در کمترین زمان ممکن است.

فیروزی در پایان با اشاره به حضور حدود ۲۰ نفر در مسابقات امروز تصریح کرد: امیدوارم صنایع و سرمایه گذاران  بتوانند از ایده ها استفاده کنند و شاهد خروجی مناسب این مسابقه باشیم.

گفتنی است در این دوره از مسابقات میلاد رسولی با عنوان تحقیق «بررسی اثر انتخابی جت پلاسمای فشاری اتمسفری و داروهای شیمی درمانی کربوپلاتین و پاکلی تاکسل بر روی سلول های نرمال و سرطانی تخمدان» در رشته کارشناسی ارشد فیزیک اتمی و مولکولی دانشگاه خوارزمی نفر اول شد.

غزاله محبی تفرشی دانشجوی دکتری تخصصی زمین شناسی(آبشناسی) با راهنمایی جناب آقای دکتر محمد نخعی از دانشکده علوم زمین دانشگاه خوارزمی با عنوان تحقیق «ارزیابی تاثیر خصوصیات هیدروژئولوژی دشت ورامین بر فرونشست با تکیه بر مدل های ریاضی» به عنوان نفر دوم معرفی شد.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1908 بار   |   دفعات چاپ: 128 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر